menu

2. červenec 14.7. - 18.7.2025

ORGANIZAČNÍ INFORMACE PRO ÚČASTNÍKY 14.7. - 18.7. 2025

JAKÉ NÁLEŽITOSTI MÁM S SEBOU PŘINÉST V DEN NÁSTUPU?

  • prohlášení o bezinfekčnosti (není nutné od lékaře)
  • prohlášení zákonného zástupce k samostatnému odchodu dítěte (pokud dítě bude odcházet samo)
  • kopii nebo originál průkazu zdravotní pojišťovny dejte dítěti do batůžku, který bude s sebou nosit každý den

Všechny uvedené dokumenty naleznete v dolní části stránky. V den nástupu na tábor počítejte s časem navíc na vyřízení formalit.

KDY MOHU DÍTĚ PŘIVÉST A VYZVEDNOUT?         

  • příchod od 7:30 do 8:00 hod (po 8 hod již probíhá program, nemusíme být u školy)
  • odchod od 15:30 do 16:00 hod (děti se předávají na školní zahradě, v případě nepříznivého počasí ve školní tělocvičně)

S KÝM BUDOU DĚTI TRÁVIT ČAS?
Vedoucí 2. termín červenec: Mgr. Jana Drtinová, Mgr. Šárka Petříková, Mgr. Ondřej Bartl, Drtinová Lucie, Zajíčková Adéla

JAKÝ BUDE PROGRAM?
2. termín červenec: Téma: „Cesta kolem světa“. Pojďte s námi objevovat kulturu, jídla, tradice a zajímavosti celého světa. Samozřejmě nebude chybět ani výlet.

ČASOVÝ HARMONOGRAM DNE

  • 7:30 - 8:00 příchod dětí 
  • 8:00 - 12:30 hlavní program – sportovní, akční, dobrodružné hry
  • 12:30 - 13:00 oběd
  • 13:00 - 15:30 hlavní program – sportovní, akční, dobrodružné hry
  • 15:30 - 16:00 vyzvednutí dětí

CO DÁT S SEBOU DĚTEM?

  • přezůvky do tělocvičny
  • pohodlné oblečení a obuv do interiéru i exteriéru, náhradní oblečení (podepsané)
  • batůžek se svačinou na dopoledne a odpoledne
  • láhev na pití (podepsaná)
  • v případě deště: pláštěnka případně holínky, repelent
  • v případě horka: plavky, ručník (vodní hrátky), sluneční brýle, opalovací krém
  • pokrývka hlavy

NEDOPORUČUJEME:  
mobilní telefon a ostatní elektroniku, řetízky a jiné cennosti, peníze

Během týdne je možné nechávat věci v šatně tělocvičny v podepsané tašce. 
Doporučujeme vše podepsat, nalezené svršky a další nezbytnosti tak snadněji najdou své majitele.
JAKÉ BUDE JÍDLO?

Dopolední a odpolední svačina (přinesou si děti z domova).

Oběd je pro děti zajištěn (polévka, hlavní jídlo, pití). 
Pitný režim je pro děti zajištěn po celý den (čistá voda, šťáva).
CENA A STORNO POPLATKY: 

  • Cena za 5 dní činí 2200,- Kč.
  • Cena zahrnuje oběd, pitný režim, vstupné, materiál a režijní náklady.
  • Odhlášení po 1.6. činí storno poplatek 1000,- Kč, odhlášení méně než 14 dnů před zahájením tábora činí poplatek 2200,- Kč.
  • Storno poplatek vám nebude účtován, seženete-li za své dítě náhradníka.

POKYNY K PLATBĚ:

  • 2200,- uhradit po příchodu faktury do bakalářů (žáci naší školy) nebo email uvedený v přihlášce (žáci jiné školy)

DOTAZY

Případné dotazy adresujte na email: jdrtinova@1zstrebon.cz

PRAVIDLA

Účastníci se řídí organizačními pokyny a pravidly včetně organizačního řádu č.j. TR – S –OŘ2/2013 platného na ZŠ Sokolská 296, Třeboň.

Zprávy a oznámení

Dny otevřených dveří

Na vaši návštěvu se budeme těšit ve středu 26.2. a v úterý 18.3. 2025.

Pro prohlídku prosím zvoňte na ředitelnu mezi 8:00 až 12:00.

Pokud vám dané termíny nevyhovují, napište, zavolejte, dohodneme se na jiném termínu. 

Zápis proběhne ve čtvrtek 10. dubna 2025 od 14:00 do 18:00 hodin

Podrobnější informace k zápisu.

více

Letní hrátky 2025

7.-11.7. Po stopách dobrodruha

14.-18.7. Cesta kolem světa

4.8.-8.8. Za mamuty do pravěku

11.8.-15.8. Sportovní hrátky

více

Chcete udělit souhlas s využíváním sledovacích cookies?
Další informace

Přijmout Odmítnout